Ko otroci obiskujejo 2. ali 3. razred osnovne šole, začnemo z malo resnejšim delom. Najprej pri delu uporabljamo delovne liste, nato pa že tudi učbeniške komplete, seveda pa učenje poteka igrivo oz. prilagojeno starosti. Vedno spodbujam tudi dodatno samostojno delo, za katerega pa se lahko otroci odločijo sami in jih pri tem vodi lastna motivacija.
Najbolj pomembno je, da se otroci počutijo dobro in z veseljem prihajajo na tečaj, zato se še posebej trudim, da se posvetim vsakemu otroku posebej, vsakega posebej spodbujam in se mu približam na način, ki je zanj najprimernejši. Zelo pomembno je tudi, da je obisk tečaja posebno doživetje. Zato tečajev ne izvajam na šolah, temveč izključno v jezikovni šoli.
Zahtevnost se iz leta v leto stopnjuje, zaradi majhnih skupin (4‒6 otrok, izjemoma 7) je usvajanje znanja zelo intenzivno. Omogočena je tudi kontinuiranost iz leta v leto, saj je izvedba vedno prilagojena vsaki skupini posebej, pokriti pa so vsi nivoji predznanja. Pri učenju občasno uporabljamo računalnike, otrokom pa je brezplačno na voljo tudi mini knjižnica.
Na koncu leta imamo sproščen zaključek, kjer vsaka skupina pripravi svoj program in se tako predstavi ostalim skupinam.
Jezikovni tečaj so tudi odlično dopolnilo pouku tujega jezika v šoli, saj šolsko znanje pri tečaju še nadgradimo in poglobimo.
TRAJANJE: 50 šolskih ur (predvidoma od konca septembra do začetka maja); prvo leto včasih izvedemo skrajšani program (25 srečanj po 60 min)
UGODNOST: Če tečaj obiskuje več otrok iz iste družine, ima mlajši 15 % popusta (oz. tretji otrok 30 % popusta).